Středa 24. 12. 2008
Pátek 17.5.2024 22.5°C
Redakce EKO | 02.01.2009 18:03
Nezaměstnanost se může vyšplhat až k sedmi procentům
Příspěvky do diskuze se musejí týkat tématu. Vulgární příspěvky a příspěvky, které nemají nic společného s tématem, budou vymazány.
(RADEK IP:[212.90.230.*], 02.01.2009 11:46) | nahlásit příspěvek
Ano,takto to nyní chodí.Ale nebylo tomu tak.Hodnota výrobku zůstává jeho hodnotou.Pokud jej navýší cena za reklamu,nestává se lepším,či hodnotnějším.Pouze drahším.Nemyslím,že to lze změnit.Bez obchodníků a reklam se již neobejdeme,ale současně tak žijeme ve světě virtuálních cen.Čínský šmejd ,který zaplavil náš trh je jasný důkaz.Objevuje se na trhu a jeho cena skutečně vystihuje jeho hodnotu a to je tam i marže obchodníků.Bohužel i značkové firmy slevily ze své kvality,kterou vydobyly své postavení na trhu a nyní již těží ze jména.Cena je často nadhodnocena kvalitě a čím dál častěji se můžeme na trhu setkat s neznačkovým zbožím mnohem lepší kvality.Všechen ten marketing a reklama stojí peníze,které platíme v ceně zboží.To je samozřejmě každému jasné.To sice pomáhá firmě vyhrát nad konkurencí,ale skutečná hodnota zboží tím není větší.My tuto cenu ale zaplatíme...
1999 – 2024 © centrum holdings O nás | Volná místa | Reklama | Všeobecné podmínky | Nápověda | Služby firmám
Jakékoliv užití obsahu, včetně převzetí článků je bez souhlasu centrum holdings zapovězeno.