Středa 24. 12. 2008
Sobota 20.4.2024 22.5°C
Autor: Petra Sasínová | 30.12.2008 14:23
"Nebyl to osud, ale hazardérství a nezodpovědnost"
Příspěvky do diskuze se musejí týkat tématu. Vulgární příspěvky a příspěvky, které nemají nic společného s tématem, budou vymazány.
(petrpan IP:[193.86.140.*], 30.12.2008 18:17) | nahlásit příspěvek
Na to jste se mne ani jednou neptal. Ale proč neodpovědět nyní. Práce u zabezpečováků, traťováků... není jako práce v továrně. V továrně přijdete v 6.00 ke stroji, podáváte výkon (jak kde) do 14.00. V údržbě rozhodně nejdete v 6.00 k přejezdu. Má to své. příprava, dojezdy.... A i když to manuelně nejde naplno, přijde porucha a nikoho nezajímá, v kolik budete doma. Nikoho nezajímá, že mrzne, že sotva udržíte měřák, jet tma a všichni kolem Vás nervozní, kdy bude opraveno. Že jste na přejezdu sám, máte obavy,aby jste neohrozil auto a vlak. Od kamionu řidič odejde a má čistou hlavu. Zabezpečovák ručí za zařízení každou sekundu, tedy doma na dovolené a v tom to je. Chtěl by jste to? Když nevíte, kdy si pro Vás přijdou. Ať jste , kdo jste, máte v tom zmatek. Už vůbec nevím, kde jste přišel na to, že se začíná dělat v 10.hodin. Prošel jsem na železnici mnoho profesí, tato je dle mého názoru srovnatelná s pohybem na tenkém ledu. Ať děláte, co děláte.
1999 – 2024 © centrum holdings O nás | Volná místa | Reklama | Všeobecné podmínky | Nápověda | Služby firmám
Jakékoliv užití obsahu, včetně převzetí článků je bez souhlasu centrum holdings zapovězeno.