Vlak smrti a spravedlnost? Ve Studénce na ni nevěří

Autor: Petra Sasínová | 30.12.2008 14:23

"Nebyl to osud, ale hazardérství a nezodpovědnost"

zpět na článek

Příspěvky do diskuze se musejí týkat tématu. Vulgární příspěvky a příspěvky, které nemají nic společného s tématem, budou vymazány.

  • (pitrs IP:[217.66.174.*], 30.12.2008 14:43) | nahlásit příspěvek

    delnici neodflakly a strojvedouci misto spani brzdil tak se to nemuselo stat.

    • (Siderodromofil IP:[90.176.238.*], 30.12.2008 15:12) | nahlásit příspěvek

      Strojvedouci brzdil a prokazal neuveritelnou duchapritomnost, kterou by malokdo z nas dokazal. Pravdepodobne tim zachranil zivot desitkam lidi (vcetne sebe)

      • (??? IP:[87.249.142.*], 30.12.2008 15:18) | nahlásit příspěvek

        co tím chtěl básník říci?To co udělal strojvedoucí by asi udělal každý z nás ,kdyby byl v té mašině a vykonával tuto práci.Ono mu nic jiného asi nezbývalo.Jinak zemřeli tu lidé a byla to katastrofa-a nikdo nechce vzít odpovědnost na sebe...i když tady jsou prokazatelné chyby!Je to svinstvo!!!

        • (petrpan IP:[193.86.140.*], 30.12.2008 16:15) | nahlásit příspěvek

          Strojvedoucí zodpovědně sledoval trať před sebou. Sekundu co sekundu. To vyžaduje docela nadstandartní nasazení. Zdaleka ne každý by to tak dělal. Patří mu veliký dík.

          • (??? IP:[87.249.142.*], 30.12.2008 16:29) | nahlásit příspěvek

            když člověk dělá zodpovědně svou práci to je jako nějaký extrém???Hele ty nádražáku-vím moc dobře jak se dělá u drah!!!Flákači-v pracovní době si choděj k doktorum,jezděj po příbuznejch ,jezděj si domů služebním autem na internet ,kde jsou třeba hoďku ...a pak teprve jdou kontrolovat přejezdy!!!Takhle se maká u zabezpečovacích techniků!!!A ještě příjdou do práce a makaj někdy od 9 nebo raději 10 hodin!!!A to jsou fakta a vím to moc dobře!!!

            • (petrpan IP:[193.86.140.*], 30.12.2008 16:38) | nahlásit příspěvek

              Jsem původním povoláním strojvedoucí. I když tu práci desítky let nedělám, vím o co jde. Udržet řadu hodin neustále oči na trati je docela zápřah. Je to mnohem složitější (ač se to na první pohled nezdá), než řídit silniční vozidlo. Je to dané monotonností jízdy po kolejích. Než začnete něco soudit, tak se malinko zamyslete. I když všechno víte moc dobře.

              • (??? IP:[87.249.142.*], 30.12.2008 16:46) | nahlásit příspěvek

                tak se zamysli ty jak některé složky drah dělají-ano opravdu někde to flákají...výkon doktora u záchranky ,který denně zachraňujě životy a podává super výkony je něco méně než-li strojvedoucí?Pracovní výkony spousty lidí jsou nad rámec možností!!!Ale přijde mi divné srovnávat práci strojvedoucího a práci řidiče kamionu ...ty jsi prostě nádražák tělěm i duší a prostě ta Tvá práce byla nebo je nejtěžší,musíš tam podávat nejkvalitnější výkony atd.Ano strojvedoucí má zodpovědnost a kdo v dněšní době nemá?!Ano reagoval dobře a je dobrej ,ale tím to hasne.

                • (petrpan IP:[193.86.140.*], 30.12.2008 16:58) | nahlásit příspěvek

                  Nevím, jestli jste už nezačal oslavovat konec roku, ale vím, že vaše pozornost je v tuto chvíli velice nízká. To bez urážky. Vysvětloval jsem, že udržet pozornost na trati je těžší, než totéž na silnici. Je to dané tím, že když musíte neustále korigovat jízdu volantem, automaticky to udržuje Vaši pozornost. To na lokomotivě není. Vžádném případě to nesrovnávám s nasazením lidí v jiném oboru !!!

                  • (??? IP:[87.249.142.*], 30.12.2008 17:02) | nahlásit příspěvek

                    ale srovnáváte...a on někdo dělal výzkum -porovnání práce strojvedoucího a řidiče kamionu?jako řídit kamion v dnešní době-kde jsou řidiči bezohlední ,tak to není žádná legrace...ale když myslíte co tvrdíte a máte to podložené-prosím!!!

                    • (petrpan IP:[193.86.140.*], 30.12.2008 17:08) | nahlásit příspěvek

                      Nepochopil jste nic. To už ale není můj problém. Výzkum asi nikdo nedělal, ale já jsem malinko okusil oboje (koleje i silnici). Tedy vím, o co jde. Můžete totéž napsat Vy?

                      • (??? IP:[87.249.142.*], 30.12.2008 17:14) | nahlásit příspěvek

                        víte že každý člověk reaguje na určité podněty jinak?!Dalších 10 lidí co by okusilo co Vy by reagovalo třeba obráceně a řeklo by pravý opak co Vy...nemáte nic podloženo jen se řídíte Vaší zkušeností...

                        • (petrpan IP:[193.86.140.*], 30.12.2008 17:18) | nahlásit příspěvek

                          Ano z mých zkušeností. Projevil jsem názor, že strojvedoucí ve Studénce se zachoval naprosto perfektně, zachránil mnoho životů a na tom si stojím. Diskuse je přece o názorech. Nebo se mýlím?

                          • (??? IP:[87.249.142.*], 30.12.2008 17:25) | nahlásit příspěvek

                            ale Vy se vyhýbáte odpovědím:))).ano zachoval se dobře to jsem již psal...a take, že to byla jeho práce -a tak by se zachoval i jeho kolega atd.A co mi řeknete na tu prac.morálku u některých složek u drah?Vím že u těch zabezpečováků to tak je a vím i kde...

                            • (petrpan IP:[193.86.140.*], 30.12.2008 18:17) | nahlásit příspěvek

                              Na to jste se mne ani jednou neptal. Ale proč neodpovědět nyní. Práce u zabezpečováků, traťováků... není jako práce v továrně. V továrně přijdete v 6.00 ke stroji, podáváte výkon (jak kde) do 14.00. V údržbě rozhodně nejdete v 6.00 k přejezdu. Má to své. příprava, dojezdy.... A i když to manuelně nejde naplno, přijde porucha a nikoho nezajímá, v kolik budete doma. Nikoho nezajímá, že mrzne, že sotva udržíte měřák, jet tma a všichni kolem Vás nervozní, kdy bude opraveno. Že jste na přejezdu sám, máte obavy,aby jste neohrozil auto a vlak. Od kamionu řidič odejde a má čistou hlavu. Zabezpečovák ručí za zařízení každou sekundu, tedy doma na dovolené a v tom to je. Chtěl by jste to? Když nevíte, kdy si pro Vás přijdou. Ať jste , kdo jste, máte v tom zmatek. Už vůbec nevím, kde jste přišel na to, že se začíná dělat v 10.hodin. Prošel jsem na železnici mnoho profesí, tato je dle mého názoru srovnatelná s pohybem na tenkém ledu. Ať děláte, co děláte.

                              • (??? IP:[87.249.142.*], 30.12.2008 19:35) | nahlásit příspěvek

                                ale Vy v tom máte hokej...ano zabezpečovák nastoupí ráno v 6 hod.čeká kam ho vyšlou atd.,vím že má zodpovědnost atd.,s tím že tam jsou dovečera atd.-tak to teda někdy!!!Tchán toto dělal celý život a jestli tam byl jednou za 3 měsíce déle ,tak to je hodně...ale jsou tam lidi co seděj v bufíku do 9hod. kecaj a teprve pak jdou za mistrem ,kterej je někam vyšle!!!A jsou tam i tací co si služebákem jedou domů na net a vrátěj se za hoďku!!!To je svinstvo-nemakat a dostávat prachy...a jinde mimochodem se dělají také přesčasy do večera!!!A Vy říkáte ,že řidič kamionu přijede a jde od kamionu??!!!Je vidět ,že opravdu žijete jen dráhou!!!Strýc přijede z Německa a do noci leží pod kamionem a opravuje a připravuje kamion na další cestu!!!Neurážejte je vidět ,že sám nic nevíte!!!

                                • (petrpan IP:[193.86.140.*], 30.12.2008 20:00) | nahlásit příspěvek

                                  1. váš tchán zůstal v práci 3x měsíčně. To dělal asi zabezpečováka na Sahaře, kde tak moc vlaků nejezdí. Nadčasových prací je mnohem více. Moje tvrzení lze doložit i písemně. Pracovník má třeba i několik výjezdů denně. Velmi často mu musí pomoci kolegové. Vše se musí zaznamenávat. Mnoho hodin není ani proplaceno.
                                  2. S tím řidičem jste mne ani za mák nepochopil. Vím, že se musí postarat o auto. Já měl na mysli, že mimo práci (tedy i mimo dílnu) za nic neručí. Chodí s čistou hlavou. Na rozdíl od zabezpečováka, leteckého mechanika a pod. Snažím se psát srozumitelně, ale v tomto případě se mi evidentně nedaří.
                                  Ještě musím reagovat na jeden z prvních Vašich příspěvků. Vy víte o někom, kdo si jezdí služebákem na internet domů? Ja tedy ne a co se týče mé osoby, není to ani možné.
                                  V jediném, kde jste měl tady pravdu je to, že pracovníci udržby si chodí k lékaři v pracovní době. Nepodařilo se jim totiž přesvědčit doktory, aby ordinovali v noci. Doporučuji jedno: než něco napíšete, myslete trochu.

                                  • (??? IP:[87.249.142.*], 30.12.2008 23:15) | nahlásit příspěvek

                                    ano dráhy jsou nejlepší-tedy nádražáci jsou nejlepší a mají nejsložitější práci...přesčasy se u podnikatelů normálně neproplácejí...ale u drah jste chudáčci s odborama v zádech a se spousty výhodama co běžný člověk nemá a mít nikdy u pana podnikatele nebude...Jo vím o zabezpečákovi co jezdí domů v pracovní době na net ...vím o zaměstnancích u drah ,kteří seděj v bufáči 2-3hodiny v pracovní době a kašlou na práci...Jo když máte takovou zodpovědnost a máte z toho hlavu v pejru ,tak to nedělejte a pojďte makat na linky,nebo dělat ...dělat a makat -myslím pořádnou práci bez výhod a za pár šlupek!Ale to Vy nádražáci neumíte-umíte jen stávkovat a makat nikdy nebudete!Už můj děda říkal jednu věc-nádražáci jsou jako nitky.Dělají tak ,že se nepřetrhnou.

                                    • (Thorough IP:[89.103.135.*], 31.12.2008 4:23) | nahlásit příspěvek

                                      Máte na věc příliš přízemní a jednoduchý pohled - víc není co dodat :)

                                    • (petrpan IP:[193.86.140.*], 31.12.2008 7:54) | nahlásit příspěvek

                                      Házíte všechny do jednoho pytle. Normální názor některých "přispěvovatelů". Máte-li něco proti mne a znáte mne, řekněte mi to do očí.

                                      • (??? IP:[87.249.142.*], 31.12.2008 11:24) | nahlásit příspěvek

                                        A je to tady Vy neuznáte chybu!Vy nepřipustíte ,že na dráze je bordel,že někteří zaměstnanci flákají praci atd.Já aspoň uznal ,že strojvedoucí udělal dobře svou práci,když reagoval,tak jak reagoval...Jo tchán dělal zabezpečováka tady v Čechách ne na Sahaře:))).Musíte si umět vybrat lokalitu...Jinak jak jste mluvil o přesčasech,tak se Vám to bohatě vykompenzuje prémiema za ty přesčasy a to tchán dostal vždy,tak že nevím co jste to říkal ,že za přesčas nedostane někde někdo zaplaceno-možná tak někde na Sahaře,ale tady u nás zaplaceno dostane...a za další máte o 2 týdny delší dovču než-li normální smrtelníci...máte režijky nejen pro sebe ,ale i pro rodinu-což mi přijde přehnané,aby měla výhody celá rodina...raději nebudu pokračovat.Toto není závist ,ale víte to jsou peníze vyhozené z okna a jinde ty peníze pak chybějí...a platit někoho, kdo na práci kašle -to je nefér vůči ostatním...ano jsou u drah lidé co makají,ale jsou lidé co se flákají!!!U podnikatele by takovej člověk vyletěl!!!U drah se bude přiživovat dál!!!

                                        • (petrpan IP:[193.86.140.*], 31.12.2008 12:01) | nahlásit příspěvek

                                          Jste nemocný člověk. Vaše diagnoza je závist. Na dráze se mají super. Je to vidět. Zrovna u profesí, o kterých je tu řeč (strojvedoucí a zabezpečováci) je nedostatek lidí. Že by ani výhody a flákárna netáhly? Přijďte a nezáviďte.

                                          • (??? IP:[87.249.142.*], 31.12.2008 12:13) | nahlásit příspěvek

                                            Vy jste zakomplexovaný člověk-nemáte nic podloženého a plácáte tu nesmysli...když něco napíši,tak raději nereagujete a raději nadáváte a směřujete rozhovor jinam...aha na dráze je nedostatek profesí...že pořád propoušteli:)))???Hmmmm po škole což je pár let zpátky jsem se pokoušel dostat na dráhu ,ale všude mi bylo rečeno ,že propouštějí a neberou...a ejhle...švára -tchána syn ztratil práci a tchán ho okamžitě protlačil na dráhu i když se propouštělo...ale neva dodělal jsem si vysokou školu při zaměstnání a je mi blaze...říkám jak to je a pravda bolí-máte štěstí,že máte odbory ,kupu výhod a někteří jedinci se mohou flákat...je to vůči ostatním nefér ,že je toto umožněno...jinak jste pěkně vychytralej,když sám píši o tom ,že to není závist a Vy se toho ihned chytíte a používáte proti mně...Jinak stejné prac.nasazení:))))) jako u drah předvádějí zaměstnanci ČEZU:))).čágo bágo šílenče-jak říká strýc na dráze dělaj Bolševici:))).

                                            • (petrpan IP:[193.86.140.*], 31.12.2008 12:32) | nahlásit příspěvek

                                              Vše, co jsem chtěl, jsem napsal zřetelně a trvám na tom. Jen dodám, že ve zmiňovaných profesích nepropouštěli To nevíte?
                                              Kdo Vám proboha dal diplom? Vaše gramatika je ... Koukám, že ve školství je bor.el horší než v dopravě.

                                              • (??? IP:[87.249.142.*], 31.12.2008 12:49) | nahlásit příspěvek

                                                píši chyby???čárky vynechávám záměrně sem tam ,protože nemám čas...víte, že v dnešní době třeba pan Ing. píše hrubé pravopisné chyby a nikomu to neva???Jo a někdy se překlepnu...No jste chudák nevíte kudy kam a potřebujete mě dostat...nevím co Vám konkrétně vadí na mé gramatice? Test co napíšete ve větě....Byl jsem nemocný ,a proto jsem byl doma. Nebo - Byl jsem nemocný a proto jsem byl doma. Bez čárky před- a nebo s čárkou před -a???Učivo základní školy...Tak se ukažte můžeme pak pokračovat...a ještě bych poprosil zdůvodnění proč se tam čárka píše nebo nepíše ...

                                                • (petrpan IP:[193.86.140.*], 31.12.2008 14:02) | nahlásit příspěvek

                                                  Píšete hrubky. Ale to bych přešel, kdyby jste byl fér. Vaše výmysly jsou mnohem větší chybou.

                                                  • (??? IP:[87.249.142.*], 31.12.2008 14:13) | nahlásit příspěvek

                                                    seš ubožák nic víc ani se nedovedeš postavit čelem k problému...hrubé chyby nedělám a s člověkěm co má IQ tykve a neumí odpovědět na otázku ,která se týká pravopisu základní školy...tak tento člověk nemá co kecat o mé gramatice...Nazdar joudo!Umíš jen kecat.

                                                    • (petrpan IP:[193.86.140.*], 31.12.2008 14:44) | nahlásit příspěvek

                                                      No konečně jsi se našel.

                                                      • (??? IP:[87.249.142.*], 31.12.2008 14:57) | nahlásit příspěvek

                                                        máš konkrétní důkaz ,že píši hrubé chyby?Tak mi ho napiš-konkrétně ,kde jsem to napsal atd.?Hmmm to ne -dovedeš jen žvatlat a vymýšlet si pohádky...Když Ti napíši ,aby jsi mi zdůvodnil co se píše v té či oné větě,tak raději nereaguješ,protože to nevíš...já píši dobře -hrubé chyby nedělám a když mi na netu ujede čárka,háček,nebo se překlepnu-což se může stát každému,tak to není nic hrozného...ano ty jen dovedeš vypouštět bludy ,ale nikdy se nepostávíš k problému čelem...kdo ví jestli jsi byl vůbec u drah a řídil jsi mašinky...možná ,že jsi ten týpek co sedí u piva a mašinky si pouštíš max.doma.No nádražák- co bych mohl čekat...co védy ,eposy? Mahábhárata a Rámájana-to bych tě tady mohl testovat od rána do večera,ale ty by jsi jen mlčel a max.by jsi mi napsal něco urážlivého ...nepodloženého,smyšleného a hlavně by to nebylo k tématu....

                                                        • (petrpan IP:[82.113.51.*], 31.12.2008 19:38) | nahlásit příspěvek

                                                          31.12.2008: nesmysli... já jsem obyčejný nádražák, Vy špičkový vysokoškolák.

                                                          • (??? IP:[87.249.142.*], 31.12.2008 23:17) | nahlásit příspěvek

                                                            I mistr tesař se někdy utne:)),přiznávám ,ale jak dlouhý text píšeš ty a jak dlouhý já?Ano mám tady více věcí na práci a jedu jak stroj a chyba je tu...i ten, kdo píše perfektně se může upsat-již jsem to psal...nevidím v tom nic špatného -chybovat je lidské...člověk co je ve spěchu dokáže omylem napsat třeba po r měkké i...špičkovej nejsem a netvrdil jsem to...ale koukám ,že kdo má vyšší vzdělání ,tak to jsi jak na trní...stejně jsi neodpověděl na ty čárky-usuzuji,že to nevíš machře:)).Já jsem chybu uznal a kdybych si to po sobě kontroloval ,tak věř,že bych si to opravil.Ale horší je vědět ,že si tu danou věc nedovedeš odůvodnit a nevíš co se tam píše...mluvím ohledně těch čárek co jsi nedokázal odpovědět.Už se tady s Tebou nebudu dohadovat je to k ničemu.Ztráta času a nervů:))).Jinak jsem zastáncem toho umět od všeho trochu...ne jen řídit náklaďák nebo mašinu a kecat o tom celej život.Pěknej Novej rok.

                                  • (valdert IP:[89.24.110.*], 11.01.2009 23:04) | nahlásit příspěvek

                                    nic proti pane Důležitý, ale pokud letecký mechanik provede opravu, či úpravu dle daných manuálů tak by měl mít taky čistou hlavu. V opačném případě Vám nedoporučuji létat :-). Tady strojvůdce ragoval velice rychle a plno lidí to ocenilo. Tečka. Na železnici je všeobecný bordel a vlak jsem přestal referovat už dávno. Jinak bych s nimi přišel o nervy. Platím a vozí mě se zpožděním a ve špíně až se mi chce z toho zvracet z okna. Na WC není voda atd atd atd

                                    • (petrpan IP:[193.86.140.*], 14.01.2009 14:04) | nahlásit příspěvek

                                      Doufám, že si ty poničené nervy z vlaku léčíte na silnici. Tam je to proti kolejím učiněný balzám. Vaše zkušenosti z cestování jsou podané naprosto neférovým způsobem. Zobecnění u celosíťového systému je jednoduché. Jezdím 50 let vlakem, málem denně a na různých tratích. Neříkám, že někdy problémy nejsou. Rozhodně jedu raději 1000km vlakem, než 3km po frekventované silnici. Názor.

          • (Petr IP:[88.100.98.*], 31.12.2008 8:10) | nahlásit příspěvek

            My ochotní,vedeni nevědomými,děláme nemožné pro nevděčné.

    • Příspěvek byl smazán (zdůvodnění)

      (IP:[82.117.156.*], 30.12.2008 17:43)

      Dobrý den,
      byl/a jsem nucen/a smazat text, který byl v rozporu se záměrem těchto stránek, tedy poskytovat prostor pro slušnou a korektní diskusi (Viz Kodex diskutujících).
      Děkuji za pochopení.
      Administrátor/ka diskuse

  • (peace IP:[88.101.74.*], 30.12.2008 14:45) | nahlásit příspěvek

    zavřít všechny šéfy firem, až zčernaj!!!

  • (??? IP:[87.249.142.*], 30.12.2008 15:02) | nahlásit příspěvek

    Nepoctivý člověk se tady má jak prasátko v žitě!!!

    • (Těpéro IP:[81.25.16.*], 30.12.2008 16:06) | nahlásit příspěvek

      nechceš snad tvrdit že ten kdo se má dobře je určitě zloděj, nebo vrah, nebo tunelář... za svůj neúspěch si můžeše sám :-)

      • (??? IP:[87.249.142.*], 30.12.2008 16:12) | nahlásit příspěvek

        když se narodíš jako chudý nebo jsi z děcáku-tak vystuduješ max.střední školu...na vysokou prostě nebudeš mít many...podnikat asi nebudeš -jelikož Ti banka nepůjčí žádný prachy,protože nemáš majetek a tím pádem čím ručit...nakonec skončíš u pána podnikatele novodobého otrokáře,kterej z Tebe za pár šlupek sedře kůži...to je realita!!!Tak tady nelži...

        • (Michal1898 IP:[80.250.6.*], 30.12.2008 16:39) | nahlásit příspěvek

          Jestliže jsi inteligentní a cílevědomý člověk, tak tu vysokou můžeš studovat při zaměstnání. Jestli si myslíš, že vysokou dneska studuje jenom ten, komu to zaplatí rodiče, tak nic nevíš. Spousta lidí při zaměstnání studuje a vydělává si na sebe. Zvyšovat si kvalifikaci můžeš také postupně, samostudiem, nebo v kurzech. Také si můžeš přesvědčit saměstnavatele, že se mu do tebe vyplatí investovat aby tě v tom podpořil.

          V podnikání nemusíš mít do začátku tak mnoho. Jeden známej začínal v baráku na rozpadnutí se dvěma mašinama, který vytáhnul ze šrotu a se starou dodávkou. Dneska má krásnou továrnu, v ní moderní stroje, zaměstnává dost lidí a je za vodou.

          Tak tady nebreč a nežvaň kraviny. Takový jako jsi ty znám. Umíte jenom řvát a natahovat ruku a pořád byste chtěli něco zadarmo. Místo flákání se na netu jdi něco užitečnýho dělat!Michal

          • (??? IP:[87.249.142.*], 30.12.2008 16:55) | nahlásit příspěvek

            takovej modrejch žvanilů jako jsi ty znám spousty...s tou vysokou školou lžeš-podporu rodičů -myslím finanční-má každý vysokoškolák!!!Ano choděj na brigády,ale s tím se těžko vystačí!!!Za další s tím podnikáním kecáš!!!Takhle to nefunguje a moc dobře to víš!!!Studovat dálkově vysokou školu při zaměstnání a přesvědčovat zaměstnavatele a takové řeči co tady vedeš to je nehorázná kravina-makám asi déle než-li ty a nejsem protekční dítě jako ty a vím jak to chodí a jakej je život!!!nyní mám dovolenou,kterou mi milostpán podnikatel dal-mám spousty dovolené,ale pan podnikatel mi ji nedá -jelikož se beze mně neobejde ...tak mi každý rok ty bezmozku dovolenou převádí!!!

            • (ladislav IP:[94.112.203.*], 30.12.2008 17:06) | nahlásit příspěvek

              Buď rád, že máš vůbec práci a nenadávej, snaž se toho, že jsi nepostradatelný, nějak využít ke svému prospěchu.

              • Příspěvek byl smazán (zdůvodnění)

                (IP:[87.249.142.*], 30.12.2008 17:11)

                Dobrý den,
                byl/a jsem nucen/a smazat text, který byl v rozporu se záměrem těchto stránek, tedy poskytovat prostor pro slušnou a korektní diskusi (Viz Kodex diskutujících).
                Děkuji za pochopení.
                Administrátor/ka diskuse

            • (Mar IP:[83.208.112.*], 03.01.2009 15:03) | nahlásit příspěvek

              Meleš blbosti!

              Já přímo ze svého okolí znám dva lidi, kteří vystudovali VŠ distančně (dálkově) a to oba měli už rodinu, kterou museli živit - stáli jen na vlastních nohách. Jednomu dokonce bylo 40, když se rozhodl začít studovat VŠ, aby tak zvýšil svou cenu na trhu práce a svoje další perspektivy - je totiž nutné počítat s tím, že dnešní pracující půjdou do důchodu nejdřív v 65 letech a možná i později, takže má smysl začít studovat i v takovémto věku pokud to dotyčnému pomůže zlepšit jeho uplatnění na trhu práce.

              Poplakávat nad tím, že něco nejde a jen nadávat, to je zbabělost, která nemá žádnou hodnotu.

          • (ladislav IP:[94.112.203.*], 30.12.2008 17:02) | nahlásit příspěvek

            Souhlasím. Někteří lidé mají jen nataženou ruku a stojí fronty před soc. úřady, aby dostali něco zadarmo. Je mi 55 let a musím si "udělat" ještě jednu VŠ, abych mohl dále pracovat na tom, co mě byví a čím se živím. Nestěžuji si a jsem rád, že je to v našem státu takto nastaveno. Bohužel mnoho lidí to kazí. Proto má většina lidí pocit nespravedlnosti a je frustrována. Proto poslední volby dopadly tak, jak dopadli.

            • (??? IP:[87.249.142.*], 30.12.2008 17:09) | nahlásit příspěvek

              je mi líto ,že tady žijí negramoti jako jsi ty...když někdo maká u podnikatele od rána do večera za pár šlupek,živí rodinu z toho mála co dostává,nemarodí,protože chřipky přechází ,atd.to je pro Tebe socan???!!!To je člověk před kterým smekám!!!A jít v dnešní době jinam za lepšim se nedá!!!Jelikož je velká nezaměstnanost a zaměstnavatelé si díky tomu mnou ruce a zacházejí se zaměstnanci jako s kusem hadru!!!

              • (ladislav IP:[94.112.203.*], 30.12.2008 17:21) | nahlásit příspěvek

                Z tvého vyjadřování je mi jasné, že nemůžeš vystudovat a že s tebou zaměstnavatel "vorá" ......

                • Příspěvek byl smazán (zdůvodnění)

                  (IP:[87.249.142.*], 30.12.2008 17:35)

                  Dobrý den,
                  byl/a jsem nucen/a smazat text, který byl v rozporu se záměrem těchto stránek, tedy poskytovat prostor pro slušnou a korektní diskusi (Viz Kodex diskutujících).
                  Děkuji za pochopení.
                  Administrátor/ka diskuse

          • (martys IP:[85.70.133.*], 30.12.2008 17:18) | nahlásit příspěvek

            ty v tom jednom případě, on v těch tisících jiných :-))))

      • (martys IP:[85.70.133.*], 30.12.2008 17:15) | nahlásit příspěvek

        když takové primitivní názory

  • (??? IP:[87.249.142.*], 30.12.2008 15:05) | nahlásit příspěvek

    tak to tady chodí!!!

    • (Těpéro IP:[81.25.16.*], 30.12.2008 16:04) | nahlásit příspěvek

      tak to chodí všude a vždycky... zřejmě jsi nedával pozor při dějepise

      • (??? IP:[87.249.142.*], 30.12.2008 16:08) | nahlásit příspěvek

        no negramot zrovna nejsem...ale víš jak?!!!Jaké si to uděláš- takové to máš...a myslím si ,že všude jinde v opravdově demokratické zemi by lidé těmto zmetkům pěkně "zatopili".

  • (rejpal IP:[83.240.81.*], 30.12.2008 16:43) | nahlásit příspěvek

    trest dopadne jen na toho, kdo má méně peněz na právníky - tato věta z článku, bude bohužel nejpravdivější, ale takto vypadá spravedlnost v ČR.

    • (martys IP:[85.70.133.*], 30.12.2008 17:16) | nahlásit příspěvek

      jenže oni si radši vozí pupky v autech

    • (rejpal IP:[83.240.81.*], 30.12.2008 19:18) | nahlásit příspěvek

      Názorný příklad - havárie tramvají v Ostravě - odsouzen pouze řidič!!!

  • (martys IP:[85.70.133.*], 30.12.2008 17:14) | nahlásit příspěvek

    mimochodem měli by je potrestat minimálně za neshcponost!!!! dyt jim to spadlo!!! nebo i to popřou?

  • (Jura IP:[82.117.156.*], 30.12.2008 17:42) | nahlásit příspěvek

    Prosím Vás, přestaňte zde pindat nesmysly a psát pitomé bubertální výrazy, zamyslete se sami nad sebou a běžte si nafackovat před zrcadlo. Nechápu jak někdo může napsat, že strojvůdce chrápal. Vy jste tam s ním byli? A byli jste vůbec někdy v takové situaci že máte zodpovědnost takovou,že se musíte doslova ve vteřině rozhodnout? A tuto zodpovědnost máte stále? Každé takové, i podobné zaměstnání má svá specifika, nelze je v žádném případě srovnávat. Kdo píše takové věci, jako například že strojvůdce chrápal, je u mě obyčejný chudák. Běžte pařit střílečky, natunit si Golfa - otočte čepici kšiltem dozadu a nepleťte se do věcí o kterých nemáte ani ponětí. K ničemu jinému totiž nejste schopni. Ten chlap v lokomotivě se zachoval tak,že by si zasloužil státní vyznamenání. P.S. nejsem železničář.

    • (miloš 3 IP:[81.0.245.*], 30.12.2008 19:25) | nahlásit příspěvek

      Naprosto s Vámi i "petrpanem" souhlasím, strojvedoucí svou nadstandardní pozorností zabránil daleko větším následkům. Někteří pisatelé co se nedokážou ani podepsat tady šíří bludy. Za chvíli si půjdou něco šlehnout.

      • (HUGO IP:[90.176.99.*], 30.12.2008 19:42) | nahlásit příspěvek

        Srovnávat jeho činnost s řízením kamionu může jen člověk, který v životě do kabiny kamionu ani nevyšplhal. Až odřídíte poctivých 10 hodin se dvěma pauzami 45 min., pak můžete něco posuzovat. Obávám se ale, že pokud byste to zvládli, budete se z toho jako netrénovaní jedinci tři dny vzpamatovávat.
        Strojvedoucí má mimo jiné sledovat návěstí, atd. takže nedělejte z něj hrdinu. Reagoval standardně, jak se patřilo. Jakou prodlevu měl, to se nikdy nikdo nedoví.

        • (petrpan IP:[193.86.140.*], 30.12.2008 20:25) | nahlásit příspěvek

          Naprostý souhlas s tím srovnáním. Srovnávat opravdu nelze. Protože jsem "čuchnul" malinko k obojímu, přesto si dovolím napsat rozdíly. Řidič kamionu v dnešním provozu je bez ironie řeholník. Ani na chvíli si nemůže dovolit odpoutat pozornost. Jednání firem ani komentovat nebudu. Strojvedoucí má lokomotivu vedenou kolejemi a je to tedy z tohoto pohledu fajn. Ale. V tom je ta zrada. Monotonnost jízdy a to že nemusí neustále ovládat stroj vede k otupění pozornosti. Soustředit se je tedy paradoxně složitější.
          Je toho tam více, ale to bych byl za chvíli za romanopisce. Rozhodně bych si netroufl říci, že se choval standardně. Pro tak vypjaté situace standard neexistuje.

          • (daddy IP:[213.195.202.*], 31.12.2008 14:50) | nahlásit příspěvek

            Přeji všem dobrý den a šťastný rok 2009.Vždy,když se začne psát o nehodě ve Studénce,zpozorním,protože se dovím zase nějakou zaručenou novinku.Chtěl bych,zvláště pro ty kteří hlásají nesmysly,rozšiřte naše řady,je nás málo,za minulý rok z našich řad odešlo(zahynulo při výkonu povolání) pět strojvedoucích.Jeden vinou neukázněného kamionisty.Kdo si myslí,že je to jednoduché,tak jej vyvedu z omylu.Než vám je svěřena tato zodpovědnost,musíte vykonat řadu zkoušek,předpisů je jako máku,znalost musí být vysoká.Potom jezdíte ve výcviku,na posunu,pak se dostanete na trať.Tam,a vím o čem mluvím,nesmím ani na chvíli spustit oči z tratě,za jízdy kontroluji chod stroje,návěstidla,závory,pohyb povolaných ale zvláště nepovolaných osob v kolejišti a spoustu dalších úkonů.Věřte či nevěřte,při rychlostech,které mi nařizuje jízdní řád,si nemohu dovolit jakýkoliv exces.Jsem na špičce kulky a tudíž první na řadě.
            Takže oceňuji pohotovost kolegy,který provedl vše,co mu nařizuje předpis v havarijní situaci a ještě se zachránil útěkem do strojovny. http://www.youtube.com/watch?v=V2TEkLZDElQ&feature=related

            Všem bych doporučil,aby jste shlédli video na tomto odkazu,tam uvidíte,jak to mají zařízené na Taurusu,což je lokomotiva,která tahá rychlíky i na našich tratích.Neopomíjím práci kamionistů,ale na nehodovosti,kterou nás oblažují,mají velkou část viny.
            Ještě jednou,hezký den.

  • (Viki IP:[213.168.176.*], 30.12.2008 18:46) | nahlásit příspěvek

    Takovým krédem se podle všeho řídí česká justice. Škoda. Ať mi nikdo netvrdí, že ten řetězec více nebo méně svéprávných dodavatelských firem je neprůstřelný ? na takové akce přece jsou stanovené procedury, má být potvrzená komunikace, někde by mohl být i tolikrát zatracovaný stavební deník. Nikde nic... viník se prostě hledat nechce, to je celé. Doufám, že pozůstalí budou mít tu buldočí vytrvalost a motivaci dohnat někoho před soud a vyvinout na zkorumpované soudce tlak ..

    • (jrk IP:[89.176.150.*], 31.12.2008 2:46) | nahlásit příspěvek

      to je jako v USA .. všichni ví že dvojčata zbořila vláda USA a nikdo s tím nic nedělá, protože nechce,nemůže, neumí a nepotřebuje. .. finanční krize ... všecko .. za vším je USA. http://www.zeitgeistmovie.com/

  • (HUGO IP:[90.176.99.*], 30.12.2008 19:33) | nahlásit příspěvek

    1/ měli by jít do basy tvůrci a obránci provozních norem a předpisů na dráze, tj. drážní úřad. Nejejn kvůli Studénce, ale i kvůli 3 mrtvým z tramvají u Ostravy. Už někdy někdo viděl, aby auta jezdila pod rozestavěným mostem neomezenou rychlostí? U nás teď podobný most stavěli a jezdilo se třicet. Jak může nějaké ho°ado pouštět rychlík stočyřicítkou pod napůl rozebraný most?
    2/ adept na basu - generální dodavatel a projektant, který projektoval opravu. Jednoznačně malý počet podpěr a navíc stranově nezajištěných. Konec - tečka.
    3/ pokud byl předepsán dostatečný počet stranově zajištěných podpěr a tyto tam nebyly (nikde jsem je neviděl), jdou do báně všichni, co dozorovali a za nimi pochodují stavbyvedoucí. Vyřešeno, zameteno.

    • (Al IP:[93.99.56.*], 30.12.2008 20:48) | nahlásit příspěvek

      Naprostý souhlas. Nejsem žádný odborník na stavařinu, potažmo na mostovky, ale těch pár fotek "podpěr" a vozíků mně stačilo, aby mi naskočila husí kůže. Totální amatérismus,děs a běs!! Na tom bych neměl ani auto při opravě podvozku. Připadá mi to skoro, jako by si z nás ta firma dělala legraci. Bez milosti všichni za katr! Dělám v papír. průmyslu a kdybych nedělal pravidelné obchůzky a kontroly, vykopli by mě a ještě bych vše zaplatil, tady ale vidím,že vše směřuje ůfade out". Jo, Česko...

  • (Jan IP:[85.135.4.*], 30.12.2008 19:43) | nahlásit příspěvek

    Sokol se na to muže podívat z větší výšky. Jestliže za výměnu děti jsou miliony proč by za těžkou ujmu na zdraví a dokonce za smrt nebyly desítky nebo stovky milionu? Pan Sokol je v těchhle věcech opravdu 1!!! Dráhy věděly že se na mostu pracuje! proč nedaly snížit rychlost? mostaři jak jsme viděli nedodržovali bezpečnost práce!!! Sám jsem v televizi viděl na podpurné konstrukci jak byla nějakými plátky železa zpevnována jelikož se bortila. Tak pane SOKOL jako občan ČR vás vyzývám a zároven prosí POMOZTE SPRAVEDLNOSTI

































    §

  • (lojza IP:[85.207.126.*], 30.12.2008 23:25) | nahlásit příspěvek

    To bude legrace, až mu stavební úřad poručí ten vydlážděný čtverec odstranit.

  • (CARI IP:[78.24.12.*], 31.12.2008 8:02) | nahlásit příspěvek

    jeste veri ze existuje spravedlnost.

    Politiky proklamovana demokracie je utopie o ktere mevedi ani co znamena. Cest a spravedlnost je pro ne neznamym pojmem.

  • (Marťani IP:[82.100.62.*], 31.12.2008 9:24) | nahlásit příspěvek

    Jednak proto že si za to můžou cestující sami,protože kdyby nedovolili při volbách opakovaně vládnout korupční moci,nedostala by zakázku ani ODS ani Bogl a Krísl.......................................................
    ...........................Ale na druhou stranu je fakt,že kdyby o něčem volby rozhodovali tak už by je dávno zakázali....................................................
    .........................Viz: Petr.Cibulka@PravyBlok.cz

  • (Gas.Petr IP:[92.62.224.*], 02.01.2009 10:29) | nahlásit příspěvek

    Všechny firmy, které stavěly most ve Studénce mají Certifikát kvality ISO 9001. Díky tomuto Certifikátu také zakázku získaly. Inspektoři z TaZUS na žádné stavbě v životě nebyli. A jsou z obliga. I když nesou hlavní vinu. Nebýt při kafíčku vydaných Certifikátu kvality, nestalo by se toto ale i další neštěstí.

    • Příspěvek byl smazán (zdůvodnění)

      (IP:[82.150.169.*], 02.01.2009 12:22)

      Dobrý den,
      byl/a jsem nucen/a smazat text, který byl v rozporu se záměrem těchto stránek, tedy poskytovat prostor pro slušnou a korektní diskusi (Viz Kodex diskutujících).
      Děkuji za pochopení.
      Administrátor/ka diskuse

  • (Barča IP:[83.208.166.*], 02.01.2009 16:29) | nahlásit příspěvek

    Mě by ale zajímalo, jestli už ti poškození a pozůstalí dostali to odškodné od Českých drah. Dráhy to přece takhle prezentovaly. Dál ať si to firmy vyřídí mezi sebou.

  • (Milan IP:[78.136.136.*], 04.01.2009 16:46) | nahlásit příspěvek

    někoho napadlo, jak píšu na svých stránkách zabývající se přejezdy a haváriemi na nich www.slahovystranky.wz.cz , že někdo z nádraží mohl vidět práci na mostě, ale nikomu nic neřekl, protože se každý stará sám o sebe. To je podle chyba. Tím nedávám vinu drahám. Tady je vidět že "dráhy postupují podle zákonu", to říkají vždycky, ale oni by měli i předvídat, řidič na silnici také musí předvídat a nepomůže mu nikdo, když se něco stane.

Co jste četli v roce 2008?

Obrazový nekrolog

Úmrtí
 

Ročenka 2008

     
     
     

    1999 – 2024 © centrum holdings O nás | Volná místa | Reklama | Všeobecné podmínky | Nápověda | Služby firmám

    Jakékoliv užití obsahu, včetně převzetí článků je bez souhlasu centrum holdings zapovězeno.